onsdag 6 maj 2009

Vill inte alls.

Hade kunnat åka hem tidigare idag, direkt efter biologilektionen, men då var det ju den där nedriga mattelektionen kvar... Och duktig som jag är stannade jag förstås. Känns inte som ett roligt val, jag är så trött att jag förmodligen skulle kunna somna på stället om jag så ville. Matteläraren skulle ge mig den senaste genomgången och sen måste man väl försöka aktivera hjärncellerna i 1½ timma framöver. Om det nu går, vilket jag tvivlar på.

Järnet hem med bussen (eller hur var det nu?!), sedan hinner man knappt kliva in i huset innan det bär av till ett styrelsemöte kl. 6. Det handlar om simklubben och förhoppningsvis ska jag väl få skicka upp några av mina duktiga ungar till mer passande grupper. Och kanske, kanske får jag en inblick i hur det ser ut till hösten, så att jag kan meddela föräldrarna, som har varit väldigt sugna på att veta vad som kommer att hända då.

Uppdatering senare, nu måste jag kila iväg på lektion...

Inga kommentarer: