fredag 10 april 2009

Malås storstjärnor ute på vägarna igen.

Så där ja. Nu har jag och Gröna Faran varit ute och gjort Malåträsk osäkert en stund.
Tidigare ikväll körde jag min bror till Malåvännäs (fast då med pansarvagnen), och testade en ny skiva. Då den funkade ganska bra blev jag tvungen att pröva den även i den ngt mindre bilen. Hopp in i bilen och så drog jag Malåraggen till Sarahs hus, där jag placerade mig i soffan med ägarinnan till huset, hennes lillasyster, Isabelle och Snusan. "Underbara Älskade" gick på TVn, jag kom in efter 40 minuter och fattade typ allt. Där sparade jag alltså över en halvtimmas tid. Filmen var helt okej, måste jag väl säga.
Innan den sorgliga slutsången hunnit klinga ut lämnade vi huset för en inspektionsrunda förbi hotellet, med bilarna förstås. På vägen träffade vi en vit volvo och en fotograf, så jag vände illa kvickt och blinkade lite grann, men Magdan måste ha blivit rädd för en värre Norsjöblick och ett snabbare inhopp har jag sällan skådat.
Gröna Faran och jag avslutade kvällen med lite cruising och sladdning inne på borgen. Jag kände mig redigt cool när jag dunkade Robinson-låten och for runt är så snön yrde. Elegant och välkontrollerat var det oxå! Att sladda är som att cykla, man glömmer aldrig.

Nu ska jag nog se ännu en film, blev lite sugen efter kvällens tv-tittande, och när man lix ändå har påsklov kan man ju unna sig lite nattugglande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte rädd, mer frustrerad över att noll bilder av ca 150 blev som jag hade tänkt det. Wtf är en Norsjöblick!? XD

Däremot kände jag inte igen bilen, men det är ju i sin ordning. Jag har dålig koll på det mesta.