torsdag 23 april 2009

Europaparlamentsvalet.

Gissa vem som blev uppringd av hon som har hand om Europaparlamentsvalet?! Yes! Jag hör slantarna klirra i min tomma spargris!

Jag var mitt uppe i smsande med Isabelle första gången hon ringde och råkade lägga på... Paniken vill jag lova! Ringde upp, hamnade hos mobilsvar och pratade in en ursäkt. Och så ringde hon upp och tyckte att det var... charmigt? Att jag pratat in ett meddelande alltså. Jag trodde det var... standard procedure. Typ.
Utbildning på 2 timmar den 12 maj och sedan var ju alltså själva valet den 12:e tror jag. Hon sa inget om hur länge det skulle bli, men eftersom det handlar om 8 personer som ska "anställas" antar jag att de delat upp dagen så man får några timmar var.
Känner mig nästan lite tvungen att läsa på om valet, som tidigare nämnt har jag ju ingen koll alls.

Inga kommentarer: