måndag 19 oktober 2009

Jag är bara kär i Zac Efron i bilskrotsscenen.

Jag blev tvungen att lämna ett citat från Isabelles blogg. Appropå Zac Efron alltså.
Vad som dock bör kommas ihåg är att Isabelle har ställt den här frågan till sig själv, men i mitt namn. Påhittigt. Och så säger det ju en del om vad för fritid hon har.

"Tror du jag och Zac Efron skulle passa bra ihop /tove johansson, 19 - Ja tove! Det tror jag faktiskt! Ni har samma hårfärg, samma klädstil och samma humor. Du gillar hästar och hans nuvarande tjej ser ju faktiskt ut som en shetlandsponny!"

Egentligen borde jag spara hela texten som hon skrev på sin blogg, eftersom att det är högst troligt att den försvinner imorgon, och det vill vi ju inte. Här hittar ni till min fiffiga väns blogg, förhoppningsvis har hon inte hunnit radera inlägget.

Inga kommentarer: