måndag 12 oktober 2009

Efter ett löfte blev det en snabbis.

Jag fick verkligen fullt upp de här dagarna.

Simtävlingen gick kanon, minst sagt. De 8 duktiga simmarna från Malå tog tillsammans 9 medaljer. Inte dåligt med tanke på konkurrensen.
Det var ett stort spektakel som ägde rum under lördag och söndag i Eddahallen. Och vilket läckert ställe! Verkligen högteknologiskt, och allt kändes väldigt professionellt; domare, funktionärer, tävlande...
En del simmare imponerade stort, särskilt de som simmade 1500 m frisim... I relativt hög fart dessutom. Jisses, vilka atleter.

Det fanns ett litet reportage i Norran, och jag ska försöka lägga upp bilder och närmare resultat, när jag får tid över... Jag råkade lova Judith datorn, så jag får fortsätta på det här senare ikväll. Om jag är vaken tills dess att Judith är klar dvs.

Inga kommentarer: