tisdag 30 juni 2009

8 bilder säger mer än 8000 ord.


Lite bilder. Här ovan från studentveckan, från vänster är det Isabelle, Jenny och Björn som fått agera modeller. Kortet på Björn har Sofie tagit, vilken fototalang!
Här nedanför kommer två bilder från V75 i Boden, den ena på varmblodet Scarlets Aino (mkt läcker!) och den andra på Odin Tabac, som vann kallblodens storlopp den här dagen.





























Sedan följde sommarlov med betessläpp, bad och en hel del fortsatt hästeri.




















Ni får ursäkta för ordningen i det här inlägget, det var inte helt lätt att lägga bilderna där de skulle vara. Tanken var god, men i praktiken gick det inte.


Ikväll bär det av till Lycksele för trav med Furiren. Jag ska även hinna motionera Burk och Boel, Boel kommer jag nog att testa mina nya grejjor på, Hööks-paketet kom nämligen idag.


Förhoppningsvis hinner jag även en sväng till Villvattnet i helgen, det var ett mkt trevligt ställe och skulle gärna vilja fota lite mer där, särskilt om det är lika fina ekipage som det var när jag var där!

Inga kommentarer: