söndag 16 mars 2008

Sånt som skär i öronen. Och lite godsaker.

Idag har det, som vanligt, varit fullt sjå. Först drog Magda ner Mira till ridklubben. Hon höll lektion för Maja och Michelle (många M:are här), sen red hon själv. Var tillbaka från stallandet där vid halv två. Fick i mig mat innan det var dags för plaskis. Det här var den 9:e gången, så nästa gång, som är om 2 veckor, blir sista svängen. Känns både bra och dåligt. Det har varit givande att ha dessa små rackarungar, men skönt med en helt ledig söndag oxå...

Tror att jag är på väg ner i sjukträsket. Tycker det är kallt vart jag än går, och det känns som att jag har bomull i huvudet. Är alltså lite trög för tillfället... ;)
Skulle vara skit om jag blev det, ingen bra vecka att missa; fysikprov på tisdag, möte med SYO:n på måndag och svenska-redovisning på onsdag. Om nu det blir av, för vi får ingen tid att repetera måndag, eftersom att ngn kommer och har föreläsning just på svenskalektionen... Nåja.

Boel gick i vagn igår, jag är jättenöjd med henne! En riktigt cooling var hon, kunde t.o.m vända på första försöket! Till skillnad från Baron tyckte hon inte alls det var konstigt att skaklarna tog i där bak... :)
Det blir spännande att fortsätta jobba med henne nu. Hoppas kunna köra henne lite själv efter påsklovet, är vi bara nog ambitösa ska det nog gå!

Melodifestivalen var igår, Charlotte Perelli vann, som alla vet vid det här laget. Ja, inte vet jag, det var säkert en bra låt... Jag är ju inget schlager-fan precis, så jag sket i att titta på det. Kollade bara i slutet, för att se vem som vann... ;) Hörde en bit av låten oxå, men sen promenerade jag ut ur rummet. På samma sätt som allt prat om WoW börjar skära i mina öron gör schlagerlåtar oxå det.

En rätt cool sak var att Magda fått upp bilder på Forum! De hänger där ute på framsidan, där bio-affischerna brukade hänga tidigare. Fina, vintriga saker, och hon berättade även att det varit på tal att hänga upp lite bilder där inne oxå. Kul, kul! :)

Inga kommentarer: