tisdag 1 april 2008

Köra med diesel.

Måste uppdatera om första körlektionen...
Jag var toknervös, och trodde allt skulle gå åt pipan då jag fick motorstopp redan första biten, men sen blev det bara bättre och bättre, och allt flöt på precis som det brukar göra hemma! Åh, så nöjd jag är! Nu kommer det kännas mkt bättre på torsdag, då jag har nästa lektion. Sen är det väl inget mer inplanerat, så då måste jag sätta mig och göra teorin... *suck*
Man ska ju tydligen få fler lektioner ju mer teori man gjort.

Sitter ner och pluggar lite kemi nu, man har ju bredband mellan de 2 hjärnhalvorna, så det går fint att koncentrera sig på två saker samtidigt... ^^
Ska beställa linserna nu ikväll, och imorrn ska jag ringa veterinären och kolla när h*n har tid att komma förbi Stall Farm och vaccinera lilla Boel.

Appropå Boel så tömkörde Judith henne idag, och allt hade gått bra. Det här bådar riktigt gott! Det blir en snällis som småbarn kan pyssla med så småningom, kan jag tänka mig. :)

Inga kommentarer: