fredag 18 april 2008

Alltid trist att släppa iväg pengar...

Boel var en liten stjärna igår, som vanligt. Hon börjar gå riktigt bra i vagn nu, är lite mer framåt oxå. Jänta fick följa med, Julia tog hand om den dräktiga tanten. Vars juver, btw, har toksvällt upp sen i lördags. Enligt mina beräkningar ska hon få vid månadsskiftet, alltså om drygt 2 veckor. Spännande!! Vi hoppas på en liten tjej! ;)

Det blir stallet även idag med lite mer på schemat. Får åka upp med snälla Julia just före lunch, får hoppas att jag kan vara hemma tidigt idag, alltså.

Fick ner Paramores äldre album idag, det låter bra hittills... :D

Det blir kanske Manda i helgen ändå, mamma ställer upp på skjutsning. Lite problem med att ta mig dit, måste hinna hem från Ske-å innan mammas kompisar åker ut mot Gargnäs, för det är de jag ska åka med. Tror jag ber om hämtning på kvällen, det blir en lång dag och då brukar det vara skönt att sova i sin egen säng. + att jag måste upp till stallet på söndag, där vid lunch, för storstädning. Hade tänkt tjuvstarta på lördag, men det blir nog för lite tid för det.

En kompis har för närvarande problem på hemmafronten med en ofräsch pappa, usch så trist... "/ Tur att han har fina saker att balansera det med, en förlovning bl.a.
Såfie är helt tokig angående den här förlovning, förresten. Brudtärna är väl ett jobb hon gärna skulle vilja ha... ;)

Nu ska jag gå ner till banken och betala massa pengar till massa folk... *suck* Och det påminner mig om att jag ska ringa Grillen oxå, känns som att det skulle sitta bra med ngn slags inkomstkälla de kommande månaderna, även om jag får mindre fritid.

Inga kommentarer: