fredag 1 augusti 2008

Tanken på Skabbisjaur gör mig deprimerad.

V75 imorgon nere på Solänget, tänk om man haft körkort...
Hade varit roligt att fota det, och att se kallblodsloppet förstås, det ser rätt fint ut. Kan inte bestämma mig för vem jag ska hålla på, men Aldermarin, Keik Jo, Slått Eld och Frisli To Jo känns ligga närmast hjärtat... ;)

Jag löshoppade Boeln idag, hon skötte sig riktigt bra. Ibland får hon lite svårt att hålla reda på benen efter hindren, men det ser ut som att hon tycker det är roligt att hoppa och visa upp sig. När man dessutom får godis så förstår jag att hon trivs som fisken i vattnet...
Jag har några riktigt fina bilder på henne från tidigare i veckan då hon fick visa upp sig i sommarljuset, en av de här bredvid.
Jag ska följa Arne och Baron ut på snabbjobb imorrn, förhoppningsvis ska det gå lika bra som det gjort tidigare i veckan. Hon utvecklas snabbt, lilla madamen.

Jag känner mig smått trött och apatisk idag, så gjorde jag även igår. Idag däckade jag (nyktert) halv åtta och sov till klockan 9, då jag fick sms av mamma och susanne. Halvdöd släpade jag mig upp och in i duschen, bara för att få ett samtal från Suss där hon meddelade att de förmodligen skulle gå hem tidigare ikväll. Men än så länge har jag hållit mig vaken.

26 dagar kvar tills skolan börjar, och visst är det väl för deprimerande?!
Det som gäller till hösten är 5 pendlingsdagar och troligtvis fullt schema. Usch, usch. 3vligt nog får jag ju körkortet, synd bara att bensin kostar skjortan numera. Men någon dag i veckan ska jag nog kunna köra, utifall det finns chans att jag kan komma hem tidigare från Skabbisjaur.
Ja, tänk den tiden då man faktiskt gillade att gå till skolan...

Inga kommentarer: