tisdag 10 juni 2008

Så här halv 6 på morgonen...

Icket att pappa lyssnade på mina önskemål om ett o-traditionellt grattande. Nej, nej, inte får man sova ut på ens födelsedag, utan klockan fem på morgonen kom fader och följe in med tårta och presenter och väckte mig med ett vilt skrålande.
Mysigt blev det, även om jag tjurades under täcket några korta sekunder.

Om precis en timma kommer Agnes förbi, då bär det av till Umeå för uppskrivning, är redan lite nervös. Det blir en tuff dag...

Vad ska man annars säga? 18 år, ganska najs!
Och jag har faktiskt en ganska 3vlig känsla just nu. Annars är ju födelsedagar inte så speciella längre, iaf inte för mig, men just i år blev det faktiskt riktigt bra! Jag ska försöka behålla det här till nästa år, tycker att man ska värdera födelsedagarna högre, och värna om barnakänslan. Den förloras väl för alla, men man kan ju försöka behålla den så länge som möjligt.
18 år... Snart blir man väl gammal oxå! ;)

Inga kommentarer: