fredag 29 februari 2008

Arvidsjaur.


Ja, jag stannade i Arvidsjaur efter skolan. Vem hade kunnat tro att jag, Skabbisjaur-hataren, skulle kunna göra något sådant?!
Det finns ju förstås en helt logisk förklaring; Sofie, Erik och Eriks nya boyfriend Jocke. Sofie hade stora problem med pulsen, tur att jag var där som mentalt stöd. :)

Kvällen blev små3vlig, men jag tror nog att jag var den minst 3vliga av oss 4. Inte mitt fel att jag var dödsstrött efter en hel skolvecka! Ingen av dem pendlar ju, så ingen kunde ju förstå hur mkt jag bar på mina trötta axlar. Och sen är jag ju ingen naturbegåvning när det kommer till att sova under veckorna, så det kan ha spelat viss roll oxå.

Sofie och Erik tyckte att jag hade en emo-kamera, och det är nog det värsta jag hört om min kamera hittills. Min lilla guldklimp skulle aldrig kunna vara en emo-kamera, det är den alldeles för fin för! Och emosarna skulle inte ha råd med den, btw, så nej, det är ingen emo-kamera!
Erik skulle btw köpa en systemare, tyvärr en Canon... -.- Men smaken är ju som baken; liten och blek. ;)

Nu under dagen blir det Ytterberg, och ikväll åker jag troligtvis till Adak för att vara nykter på fest. Swahn, Pontus, Isabell och ngra fler som skulle dit. Det kan säkert bli småskoj.
Imorrn blir det Skelleftetravet, hoppas bara jag hittar skjuts upp till Ytterberg på morgonen!

Inga kommentarer: