torsdag 7 februari 2008

Nöjd och belåten med livet.

Kemiprovet är bortgjort, även om jag inte kan påstå att det gick speciellt bra. Lars-Håkan förstod det, jag har ju varit borta på en del genomgångar... "/ Nå, det är inte hela världen! Det finns fler prov man kan maxprestera på! :)
Det känns iaf skönt att ha fått det bortgjort. Stackars Sarah måste göra det på tisdag, samma dag som vi har mattprovet (ryser vid blotta tanken på det).

Det blev Ytterberg idag istället för igår, eftersom att jag var sjuk tisdag, onsdag och inte var jag helt fräsch idag heller, men ville få kemiprovet gjort. Under min sjukdomsperiod fick jag äntligen igång det fina programet som man nog inte ska nämna vid namn numera, inte offentligt iaf. Jag har blivit helt paranoid sen det ett stort tillslag lyckades. Usch, man får hoppas att lagen inte har en såååå fruktansvärt lång arm!
Lycka, känner jag! Äntligen lite ny musik och lite nya filmer!

Sofie var så söt idag, jag fick till och med en kram! :D
Sarah var också rama-söt, av henne fick jag godis...

Just ja! Som det ser ut nu så kan jag skriva på leasingkontraktet om Boel själv, utan någon förmyndares underskrift. Ack, så fint det skulle ha suttit!

Och så måste vi komma ihåg att Kim fyller år på måndag, och att han + Chroffe bjuder på tårta i Stockstugan den 16 februari!

Inga kommentarer: