torsdag 8 september 2011

Livssignaler från söderlandet.

Ja, jag lever! Men jag har ingen dator, ingen ny adress (snart, snart, snart går adressändringen igenom) och ingen koll.
Tänkte bara skriva någon rad här och meddela att jag klarat den första veckan på veterinärprogrammet galant och att andra veckan artar sig väl. Och efter de två första veckorna ska det visst bli enklare, så det ser lovande ut.
Min dator ligger för tillfället på Malåkiosken i Västerbotten, men skickas förhoppningvis neråt idag, så om några dagar ska jag ge en mer detaljerad beskrivning av den hektiska flytten och den nya miljön.

Ett litet tillägg bara... Furir startar på Bollnäs på lördag (V75), och hör och häpna; det är endast 20 mil från Uppsala! :O Jag kan "tväråka" upp (det är ju inte värre än att tvärköra till Boden) och se loppet om jag vill. Hihi!

1 kommentar:

Magdalena sa...

Trevligt att allt går bra. Och snart är väl Boel på plats också? :)