fredag 9 november 2007

Snöavancemang.

Snöar som bara den ute just nu, man blir nästan hysterisk...
För det är inte pudersnö, utan en kladdig, tung, svårtrampad, klobbig snö som kommer att ge hästarna styltor och försvåra all slags förflyttning... Suck!

Ska upp till Ytterberg med bussen nu på en liten stund, se om jag ksk för en gångs skulle får med mig lite bilder hem att lägga upp på bilddagboken. Känner mig väldigt "efter", har inga nya bilder alls. Vilket beror på den totala brist på inspiration jag haft de senaste veckorna. Alltid är det mörkt, så bilderna blir skit, eller så snöar det, så att bilderna blir skit, eller så har jag helt enkelt inte tid, vilket inte ger några bilder över huvud taget.
Hade tänkt fota lite med pappas stativ under lovet, men då visade det sig att en viktig del var borta, så det sket sig ju det med.

Ska pulsa snö idag med Snurran, får hoppas det går, och att det tar på lite oxå.

Inga kommentarer: