söndag 3 juli 2011

Jag har fortfarande ingen bärbar dator...

... så jag får sammanfatta kort.
Baron vann Sprinterpokalen på midnattstravet i Skellefteå, Furir tog tisdagen därpå sin andra raka seger på Solänget (Nordgubbens lopp!). Nya shetlandsponnyn Bandit har kommit till stallet, nykastrerad och manlig och jättefin.
Jag har varit på Peace & Love, toppade torsdagen med 30 Seconds to Mars, Volbeat och en av The Arks sista spelningar. De två förstnämnda var så grymma och gjorde mig så lycklig, den sistnämnda var faktiskt också riktigt, riktigt bra! Fredagen hoppade jag över The Sounds (ångrar mig bittert) och Oskar Linnros (prisad vare min prioriteringsförmåga!) för att vara social med våra grannar och sedan se Maskinen. På grund av för mycket tid med våra grannar och den vidriga trängseln på Maskinen var jag resten av tiden på P&L folkilsken och arrogant, dvs. mitt rätta och mest charmiga jag!
Körningen ner till mamma i Kviinge, Skåne, gick jättebra, mycket tack vare gudomliga Keplers Paganinikontraktet (ja, gissa vad vi kommer lyssna på ner till Bayern?).
Nu blir det ungefär en dags vila här i Skåne, sedan bär det av till hemland nr.2, och får jag tag på en bärbar dator där får ni kanske höra av mig. Annars är det radiosilence som gäller, för ekonomins skull.
Jag önskar att alla har två lika trevliga sommarveckor framför sig som jag (förhoppningsvis) har! :D

Inga kommentarer: