tisdag 11 oktober 2011

Angående min dåliga uppdatering...

Det är faktiskt inte mitt fel. Jag har ett flertal till inlägg sparade på mitt konto, men de går inte att ladda upp på min egna, bärbara dator. Varför vet jag inte. Knappen med "Publicera inlägg" fungerar helt enkelt inte. Oerhört frustrerande.
Lösningen är att jag får passa på att ladda upp de när jag sitter inne på någon av skolans datorer, vilket inte blir så ofta numera.

2 inlägg om avelsvärderingen och 1 om en härlig ridtur står på kö, och förmodligen en drös till innan jag tagit mig in till skolan och satt mig vid en dator igen. Ska försöka fixa det där med knappen, annars får jag väl testa någon annan blogg-adress och se om det är lättsammare där.

1 kommentar:

Magda sa...

Kom igen nu, fixa det där bloggtrasslandet! Jag vill ju veta allt om allt! ;)