torsdag 17 mars 2011

En hint om hur det var i Frankrike...

Jag har haft hingst-nojja sen V75 i lördags. Tangen Scott imponerade inte, Särpefanten och Mörten var bättre än vad jag trodde och Neslands Loke var bara... Ja, han var i en annan klass. Trots att det var första starten efter vila.
På hemmaplan (dvs. Sverige) har B.W. Gulliver årsdebuterat på ett läckert vis och han har ju sannerligen en rolig stam med Lome Kongen som far och Gullan Fax (e. Järvsöfaks) som mor.
Men Jänta har några veckor kvar innan det är dags för någon ny partner, så bråttom behöver man inte ha.

Lite bråttom har jag ikväll. Jag känner att det är hög tid att försöka satsa på mer än 6 timmars sömn inatt. Och det innebär att jag måste i säng typ... nu.
Jag har, efter att jag jobbat, varit uppe i stallet och slitit, kört Major och ridit Boel en pytte-sväng, och sen har jag börjat på Frankrike-bilderna... Urk. Det är nog därför jag känner mig så sliten.

Inget mer data ikväll, jag är så less! Men jag tänker, eftersom jag lix lagt ner all tid på att få upp de på Internet, visa upp de 3 vännerna. Vilket resesällskap!




















Inga kommentarer: