lördag 1 december 2007

Skellefteå.


Var på Skelleftetravet med Furre idag, för snabbjobb på isbana.
Killen skötte sig fint, men ville inte lägga sig ner "i grejjorna". Klurigt om det är höger framkota som spökar (igen) eller om det bara är pga ändringen på fossingarna (han blev omskodd, fick längre broddar).

Jalle tycks leva livet och må bara gott, det känns trevligt att han fått komma till någon som tycker om honom trots alla hans fixa idéer... xD

Ikväll ska jag pallra mig till Isabelles place och se Troja, som går på 5:an. Brad och Orlando är ju såna babes i den, så det är helt enkelt oacceptabelt att missa den! Tycker även att Eric Bana är lite hunkig i den, men säger jag det högt så blir jag väl utskrattad av Sara med H.

Klurar på om det finns en chans att jag kan ta Bodbäcksboel till våren, ifall hon inte blivit såld då. Hon är ju en sån fin liten sak, och skulle inte kräva tokmycket arbete heller.
Fadern verkar vara okej med det, men då ska jag väl samla vuxenpoäng (trots att jag inte är vuxen) och inse att jag egentligen inte har tid.
Nåja. Jag får se.

PS. Jänta är ungefär den underbaraste fyrbenta varelsen på denna jord. DS.

Inga kommentarer: